NYTT NAMN?

Hejsan hejsan!
Idag har det den skönaste dagen på veckan, onsdag. Två lektioner innan lunch, sedan franska och sen två roliga lektioner, idrott och bild. Och vi har inga läxor heller, har redan gjort alla. Men till imorgon måste jag baka bröd till Hemkunskapen.. Men det ska jag göra ikväll med mami.

I alla fall. Här kommer min fråga till er. Jag ska byta namn på min blogg och jag undrar vad ni tycker jag ska heta? Släng gärna in en kommentar! PS. Bloggen ska ha att göra något med mode och helst på engelska.
/ Julia.

Kommentarer
Postat av: erika

eehm, fashionblog(g)?

horsemode?

fishandchipsmodernt?

hahaha nej jag bara skoja (-: Jag har nog vart utan dig lite för länge, nu börjar jag säga konstiga saker ;/

haha, men het typ fashionblogg, elr de kanske redan finns ? :S

men fashion"enligt"julia, PS översätt själv ! ;-D

2008-10-15 @ 18:47:21
URL: http://erjka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0