7 KM - MORGONKICK

Har precis kommit hem från en skön joggingrunda runt sjön. Sju kilometer. Känns så himla skönt när man är hemma, då känner jag mig stolt och får beröm av familjen. Förra gången (i torsdags) sprang jag och Vicke på ungefär 46 minuter. Vi hade bra tempo och peppade varandra väldigt mycket. Haha, nästan överdrivet. Idag sprang jag i alla fall ensam och klarade 39.54 minuter. Yes, under 40 minuter!

NIKE SMALL W BOTTLE 2
Skulle behöva köpa en sån här. Liten vattenflaska som man fäster någonstans i kläderna. Jag blir så torr i munnen när jag springer. 39 kronor på Stadium.
Kram Julia.

Kommentarer
Postat av: linda

asså förlåt, men hur i helv.. orkar man det julia? jag pallar typ inte en?! joo,men 7? orkar man verkligen det ? haha ^

<3

2008-09-30 @ 18:57:40
URL: http://lindakarlson.blogg.se/
Postat av: amanda

smart grej!

<3

2008-10-04 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0